ירושלים, 25 ביוני 2026 (TPS-IL) – צה"ל הודיע מוקדם יותר היום (חמישי), כי יחידת חי"ר, שפעלה בזוטר א-שרקיה שבדרום לבנון, זיהתה חמישה מחבלים של חיזבאללה שאיימו על כוחות צה"ל שפעלו במרחב הביטחוני באזור.
באירוע נפרד, כוחות צוות קרב חטיבת הקומנדו של צה"ל שפעלו ברכס עלי טאהר זיהו מחבל חמוש של חיזבאללה שאיישם על כוחותיו שפעלו במרחב הביטחוני.
מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר הישראלי תקף וכוחות קרקע ירו לעבר המחבלים וחיסלו אותם כדי להסיר את האיום.
צה"ל הדגיש כי כוחותיו הפועלים במרחב רכס עלי טאהר אינם מאפשרים למחבלי חיזבאללה לצאת מתשתיות תת-קרקעיות באזור או לנוע בתוך שטח הרכס.