ירושלים, 24 ביוני 2026 (TPS-IL) — צבא ההגנה לישראל (צה"ל) תקף הבוקר (רביעי) שני מחבלים של חיזבאללה באוויר באזור רכס עלי טאהר בלבנון. צה"ל מסר כי השניים הותקפו משום שהיוו איום על כוחותיו באזור.
צה"ל הדגיש כי "לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחות צה"ל וימשיך לפעול להסרת איומים מיידיים".