ירושלים, 10 ביוני 2026 (TPS-IL) – נעצר הלילה ישראלי בן 18 בחשד שתקף אנשי ביטחון במהלך פינוי מאחז בלתי חוקי סמוך למעלה עמוס שבגוש עציון, שם נפצעו שלושה חיילי צה"ל בעימותים עם תושבים.
כוחות הביטחון הישראליים הגיעו הלילה לפנות את המאחז ונתקלו בהתנגדות אלימה.
במהלך העימות נפצעו שלושה חיילי צבא ההגנה לישראל. אחד מהם ספג שבר באפו לאחר שנחבט, ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. שני חיילים נוספים טופלו לאחר שנפגעו מגז פלפל.
כוחות הביטחון השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות כדי להשיב את הסדר על כנו. גורמים רשמיים מסרו כי צפויים מעצרים נוספים.