אתרי הטבע בגבול הצפוני של ישראל נפתחים מחדש לאחר סגירות ביטחוניות

החדש ביותר: פורסם לפני 6 שעות
רשות הטבע והגנים פותחת הבוקר את כל האתרים בצפון הגבול שנסגרו עקב ירי רקטות של חיזבאללה...

ירושלים, 23 ביוני 2026 (TPS-IL) — רשות הטבע והגנים פותחת הבוקר את כל האתרים בצפון הארץ שנסגרו עקב ירי רקטות של חיזבאללה. הרשות מסרה כי הפתיחה מחדש נעשית בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

בין הפארקים שנפתחו מחדש נמנים שמורת טבע נחל חרמון-בניאס, גן לאומי ואכזיב, שמורת טבע תל דן, וגן לאומי ברעם, בין היתר.