ירושלים, 21 ביוני 2026 (TPS-IL) — הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, הגדיר את הפסקת האש בלבנון כ"שברירית", והדגיש כי צה"ל "צריך להיות מוכן בכוננות גבוהה להמשך הלחימה, לסיכול איומים ולמעבר מהיר להתקפה אם יידרש", וכי "כל משאבי צה"ל מיועדים לכך".
זמיר אמר את הדברים בפגישה עם מח"טים הפועלים בדרום לבנון היום, יום ראשון.
"אנחנו ממשיכים להילחם. המטרה שלנו ברורה ונשארת – הגנה על יישובי הצפון ואזרחי ישראל", הוסיף. "לשם כך אנו מכוונים את כל מאמצינו; גם הפעולות באזורי עלי א-טהר ובופור נועדו לשרת מטרה זו".