זהו הכבוד הגדול שלי להמליץ על הפטריוט "אמריקה תחילה", טום סל, המתמודד לייצג את תושבי מחוז הקונגרס ה-19 של טקסס. טום, תושב מערב טקסס מדור חמישי, איש עסקים, חוואי ומנהיג ציבורי, לפני שהתמודד לקונגרס, הוא מנהיג מוכח ששירת את קהילתו לאורך כל חייו. כחבר הקונגרס הבא שלכם, טום יעבוד ללא לאות כדי לקדם את החקלאים והחוואים המדהימים שלנו, להצמיח את הכלכלה שלנו, להוריד מיסים ורגולציות, לקדם "תוצרת אמריקאית", לשחרר את הדומיננטיות האנרגטית של אמריקה, לשמור על גבולותינו מאובטחים, לעצור את פשיעת המהגרים, להבטיח חוק וסדר, לתמוך בצבא האמיץ שלנו, בוותיקים ובכוחות אכיפת החוק, ולהגן על התיקון השני שלנו, הנמצא תחת מתקפה תמידית. לטום סל יש את ההמלצה המלאה והמוחלטת שלי להיות הנציג הבא ממחוז הקונגרס ה-19 של טקסס – הוא לעולם לא יאכזב אתכם!
זוהי זכות גדולה עבורי להמליץ על "פטריוט אמריקה ראשונה", טום סל, המתמודד לייצג את תושבי טקסס 19 בקונגרס
שובר חדשות: פורסם לפני 5 שעות
זהו כבוד גדול עבורי להמליץ על "פטריוט אמריקאי ראשון", טום סל, המתמודד לייצג את תושבי מחוז הקונגרס ה-19 של טקסס