במטרה לנטרל את האיום: צה"ל חיסל מחבלים של חיזבאללה חמושים ברקטות RPG ותקף משגר רקטות במרחב נבטיה. כוחות יחידת אגוז, תחת פיקוד אוגדה 36, זיהו אתמול (שבת) מספר

שובר חדשות: פורסם לפני 4 שעות
צה"ל חיסל מחבלים של חיזבאללה שהיו חמושים ב-RPG ותקף משגר בכפר נבטיה כדי לנטרל איומים, והתחייב להמשיך בפעולות נגד הארגון.