הנה עוד דוגמה למפגין פרו-אצות (שכנראה שולם לו) מטורף. השלט אומר: "בתחילה באו בשביל האצות…" שזו התייחסות לאמירה מפורסמת שלאחר מלחמת העולם השנייה על גרמנים שלא דיברו נגד הנאצים: "…אז באו בשביל היהודים, ולא דיברתי – כי לא הייתי יהודי. אז באו בשבילי – ולא נשאר מי שידבר בשבילי."
הנה דוגמה נוספת למפגין פרו-אצות (ככל הנראה בתשלום) מטורף.
שובר חדשות: פורסם לפני 3 שעות
הנה דוגמה נוספת למפגין פרו-אצות (שככל הנראה שולם לו) מטורף.