ירושלים, 21 ביוני 2026 (TPS-IL) -- משרד החקלאות וביטחון המזון הודיע על השקעה של 13 מיליון שקל (4.4 מיליון דולר) להרחבת התיירות החקלאית בצפון ישראל, כחלק מתוכנית רחבה יותר לחיזוק החקלאות והכלכלות המקומיות.
המימון יתמוך בחקלאים, יזמים וקהילות הסמוכות לגבול הלבנוני בפיתוח יוזמות תיירותיות הכוללות ביקורים בחקלאות, סדנאות, מרכזי מבקרים, חוויות קטיף עצמי ואזורי מכירה.







