הנה דוגמה נוספת למפגין פרו-אצות (ככל הנראה בתשלום) מטורף.

חדשות חמות: פורסם לפני שעה 1

הנה עוד דוגמה למפגין פרו-אצות (שכנראה שולם לו) מטורף. השלט אומר: "בתחילה באו בשביל האצות..." שזו התייחסות לאמירה מפורסמת שלאחר מלחמת העולם השנייה על גרמנים שלא דיברו נגד הנאצים: "...אז באו בשביל היהודים, ולא דיברתי – כי לא הייתי יהודי. אז באו בשבילי – ולא נשאר מי שידבר בשבילי."