האם זה לא מוזר, ה"דמוקרטים" מריצים בטקסס אדם שנראה כמעט זהה לאלפרד אי. ניומן, המפורסם ממגזין MAD, ובג'ורג'יה הם מריצים מישהו שנראה כתאום של פי-ווי הרמן המנוח והגדול. עם שני המועמדים הפוליטיים הנוראיים האלה, אני לא יודע אם יש עץ גנטי, אבל זה בהחלט קרוב! מה דעתכם? בכל מקרה, מייק קולינס, מג'ורג'יה, אמור לנצח בקלות את פי-ווי, וקן פקסטון, מטקסס, אמור לנצח בקלות את אלפרד אי. הצביעו רפובליקני, ו-MAKE AMERICA GREAT AGAIN! הנשיא דונלד ג'. טראמפ

נושאים קשורים








