ירושלים, 6 בנובמבר 2025 (TPS-IL) — יחידת הגבייה והאכיפה של רשות המסים (רשות המסים הארצית באר שבע) ערכה אמש מבצע ברהט – עיר בדואית סמוכה לעזה – במהלכו תפסו עובדי היחידה ושוטרי משטרת ישראל 13 כלי רכב השייכים לחייבים שצברו חובות אצל מורשה מס הכנסה ומע"מ באר שבע, ביניהם רכבי יוקרה.
למבצע קדמה עבודת מודיעין שטח לאיתור כלי הרכב והעברת התראות לבתיהם של החייבים. לצד עובדי היחידה ושוטרי משטרת ישראל, השתתפו במבצע שני גרר ושוטרי משטרה.
"מבצעים אלו נערכים כחלק מפעילותה הנרחבת של רשות המסים נגד עברייני מס", נמסר. "זאת במסגרת המדיניות של הגברת האכיפה לשיפור והרתעה, בין היתר באמצעות ביצוע מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווח אמת ולגביית מס".