הוכרז זה עתה כי,
הוכרז זה עתה, ואני לא בהכרח מתרגש לדבר על זה כי זה לא נשמע בדיוק נעים,
זה עתה פורסם כי, ואני לא בהכרח נלהב לדבר על זה כי זה לא נשמע בדיוק 'נחמד', לממשל טראמפ יש את שיעור המעצרים היומי הממוצע הגבוה ביותר על ידי ICE ו-CBP, כולל סך המעצרים, עם צווי הרחקה סופיים, מכל נשיא אחר, בפער ניכר! צווי ההרחקה הסופיים הממתינים מתעכבים באופן חמור על ידי בתי המשפט, אבל גם זה שיא. לנשיא טראמפ יש את סך ההרחקות הגבוה ביותר ב-12 חודשים, בפער ניכר, מכל נשיא אחר, למרות שהם מעוותים את המספרים שלהם על ידי הכללת אנשים שאפילו לא ניסו להיכנס למדינה. כמו כן, שיעור התפיסה וההחזרה היומי הממוצע הוא, בפער ניכר, הגבוה ביותר תחת הנשיא טראמפ. אף נשיא אחר לא מתקרב לכך. אז, כשאתם שומעים את המגישים, הפרשנים, ה"דמוקרטים" והקומוניסטים האלה, מנסים לטעון שמספרי הנשיא אובמה דומים לאלה של הנשיא טראמפ, יהיה נחמד אם אנשים כמו שאנון בְּרִים ה"רכרוכית" ואחרים, היו מראים קצת התנגדות – רק קצת. תודה על תשומת לבכם לעניין זה!