ישראל קיבלה מטוס תדלוק אמריקאי חדש להארכת טווח תקיפה
חיל האוויר הישראלי קיבל את מטוס התדלוק האמריקאי הראשון מסוג בואינג KC-46 "גדעון" בבסיס נבטים, מה שמגביר את יכולות מטוסי הקרב.
חיל האוויר הישראלי קיבל את מטוס התדלוק האמריקאי הראשון מסוג בואינג KC-46 "גדעון" בבסיס נבטים, מה שמגביר את יכולות מטוסי הקרב.
מטוס התדלוק החדש של בואינג מדגם KC-46, "גידעון", השלים את טיסת הבכורה שלו בשמי ארה"ב, ואספקתו לחיל האוויר הישראלי צפויה בקרוב.