על כתפינו מוטלת האחריות לאפשר לאזרחי ישראל לחיות בביטחון.

חטיבת גולני מרחיבה את ההגנה הקדמית בדרום לבנון, משמידה תשתיות חיזבאללה ומחסלת מחבלים.

צוות קרב חטיבת גולני, בפיקוד אוגדה 36, החל בשבוע שעבר בפעילות קרקעית ממוקדת בדרום לבנון במטרה להרחיב את מרחב ההגנה הקדמי.

עד כה, הכוחות השמידו עשרות תשתיות טרור של חיזבאללה, איתרו אמצעי לחימה וחיסלו מספר מחבלים במפגשים פנים אל פנים ובסיוע אווירי.