ירושלים, 21 ביוני 2026 (TPS-IL) — צבא ההגנה לישראל (צה"ל) מסר כי בשבוע שעבר תקף ברצועת עזה הדרומית וחיסל את מחבלי חמאס והג'יהאד האיסלאמי חוסיין קדרה ומוחמד פרא.
לפי צה"ל, המחבלים פעלו במסגרת תשתית, רשת של עשרות מבריחים וצ'יינג'ים בטורקיה וברצועת עזה המופעלת על ידי חמאס, להעברת כספים בהיקף של עד חצי מיליארד שקלים (168 מיליון דולר) לרצועת עזה.
באמצעות כספים אלו, המשיך חמאס, ובפרט בחודשים האחרונים, לשלם משכורות למחבליו ולממן פעילות טרור נגד כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל, בניגוד להסכם הפסקת האש.