כוחות ישראליים חיסלו שני בכירים בחמאס בעזה

שובר חדשות: פורסם לפני 3 שעות
צה"ל חיסל שני בכירים בחמאס ברצועת עזה. הראשון, אחמד מוניר חליל זאזא, האחראי על תחום ההנדסה ב...

ירושלים, 22 ביוני 2026 (TPS-IL) — צה"ל חיסל שני בכירים בחמאס ברצועת עזה.

הראשון, אחמד מוניר חליל זאזא, ראש מטה ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה באזור העיר עזה, חוסל בסוף השבוע האחרון בצפון הרצועה. המחבל פעל לייצור והפצת אמצעי לחימה בקרב פלוגות חמאס, ושימש כאחראי על בניית מטעני חבלה ובתים ממולכדים.

בתקופה האחרונה, זאזא ניסה להניח מטענים בסמוך לקו הצהוב, במטרה לפגוע בכוחות צה"ל שפעלו באזור.

בתקיפה נוספת בצפון הרצועה, צה"ל חיסל את המחבל חסן סעדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה.

סעדי היה אחראי לאורך כל המלחמה על כלל מערכי הצליפה נגד כוחות צה"ל באזור העיר עזה.

בתקופה האחרונה, נמסר מצה"ל, סעדי "הפר באופן שיטתי" את הסכמי הפסקת האש, וניסה לפעול להכשרת מחבלים וקידום מערכי צליפה נוספים נגד כוחות צה"ל.