סקר: רשות ההגירה והמכס (ICE) עוברת התעללות מצד התקשורת השקרית ברמות שלא נראו מעולם. הם פטריוטים גדולים שעובדים קשה, ועושים עבודה פנטסטית בסביבה עוינת מאוד. חלק גדול מהעוינות הזו נגרם על ידי הדמוקרטים והתקשורת השקרית. הרעיון שיש לי כבר די הרבה זמן – תחושה חזקה שהשם של הפטריוטים הללו, "ICE", צריך להשתנות ל-"NICE", מכיוון שזה יבלבל לחלוטין עיתונאים וכתבים עקומים, לא ישרים ולא פטריוטיים. כשהם יגידו, "ביקרנו היום במתקן NICE", לעומת "ICE", או, "סוכני NICE גירשו סוחר סמים אלים", הם לא יוכלו להתמודד עם זה, הם ישתגעו לגמרי! כל מה שזה אומר זה להוסיף "N" ("National") ל-"ICE" ("Immigration and Customs Enforcement") – שם יוקרתי הרבה יותר. כולם אוהבים את זה, אבל נאמר לי על ידי טום הומאן האגדי שהסוכנים לא אוהבים את זה כמו שאר האוכלוסייה. מי חושב שעלינו להוסיף "N" כדי לשנות את השם של "ICE" ל-"NICE"? תודה על תשומת הלב שלכם לעניין זה! הנשיא DJT
קרדיט: רשת טרוט' סושיאל של דונלד טראמפ







