ירושלים, 18 ביוני 2026 (TPS-IL) — צוות ישראלי השתתף בדיונים ההכנה המרכזיים שנערכו בבון, גרמניה, לקראת ועידת האקלים השנתית של האו"ם.
ישראל השתתפה השנה בנוכחות מוגברת, עם משלחת בין-משרדית הכוללת נציגים ממשרד החוץ, המשרד להגנת הסביבה ומשרד המשפטים.
במהלך הדיונים, חברי המשלחת הישראלית לקחו חלק פעיל במשא ומתן, פגישות מקצועיות ואירועים שעסקו במגוון נושאי אקלים, מתוך מחויבות לקידום פתרונות מעשיים ולהבטחת האינטרסים של מדינת ישראל במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי. הדיונים מפגישים נציגים ממדינות חברות בהסכם פריז הפועלות לקידום המאבק במשבר האקלים.
"השתתפותה הפעילה של ישראל בדיוני בון משקפת את מחויבותה להיות שותפה משמעותית במאמץ הבינלאומי להתמודדות עם משבר האקלים", מסרו ממשרד החוץ. "באמצעות דיפלומטיה, חדשנות ושיתוף פעולה, ישראל ממשיכה לתרום לעיצוב עתיד בטוח, בר-קיימא ומשגשג לאזרחיה ולקהילה הבינלאומית.