במטרה לנטרל את האיום: צה"ל חיסל מחבלים של חיזבאללה חמושים ברקטות RPG ותקף משגר רקטות במרחב נבטיה. כוחות יחידת אגוז, תחת פיקוד אוגדה 36, זיהו אתמול (שבת) מספר

חדשות חמות: פורסם לפני 4 שעות

צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחים ישראלים ובכוחותיו, וימשיך לפעול להסרת איומים.