צה"ל חיסל מפקד יחידה במערך הטילים של ארגון הטרור חיזבאללה. חיל האוויר, בהכוונה של כוחות חטיבת גולני, תקף אתמול (ראשון) באזור נבטייה וחיסל את מוחמד מוסא.

מטיראק היה אחראי על קידום וביצוע מאות שיגורי רקטות וכלי טיס בלתי מאוישים לעבר אזרחים ישראלים וכוחות צה"ל, כולל חטיבת גולני שפעלה באזור בּוּפוֹר, אשר הכווינה את חיל האוויר לחיסולו.