במהלך 24 השעות האחרונות: צה"ל השמיד משגרי רקטות וחיסל מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. החל מהבוקר (שלישי),

בין כלי הנשק שאותרו נמנו רובי קלצ'ניקוב, מטעני חבלה, רקטות וציוד לחימה נוסף. צה"ל ממשיך לפעול להסרת איומים על אזרחי מדינת ישראל.