חדשות חמות
פשיעה

מבצע "דרך בטוחה" בהובלת אגף התנועה – נהג תועד מצלם סלפי תוך כדי נהיגה, במסגרת מבצע אכיפה נגד עבירות תנועה מסכנות חיים.

משטרת ישראל במבצע "דרך בטוחה" תפסה נהגים מצלמים סלפי בזמן נהיגה, והדגישה את הסכנות בשימוש בטלפון.

נהגת נוספת תועדה כשהיא מצלמת את עצמה בסלפי בטלפון הנייד שלה במהלך הנסיעה. נהגים, זכרו: • מספר שניות של מבט על המסך יכולות להספיק כדי לפספס הולך רגל, רוכב אופניים או רכב שעומד לפניכם. • אף הודעה, שיחה או התראה אינם שווים חיי אדם! • נהיגה בטוחה מתחילה בהסרת כל הסחות הדעת – עיניים על הכביש, ידיים על ההגה, והראש בנהיגה.

author avatar
משטרת ישראל