ישראל זקוקה לממשלת אחדות לאומית, ואני אקים אותה.
ישראל זקוקה לממשלת אחדות לאומית – אני אקים אותה.
בעת הזו, לאחר שנים של מבחנים קשים, מול אויבים מבחוץ ואתגרים גדולים מבית, מדינת ישראל זקוקה לממשלה שתאחד את רוב העם סביב דרך ברורה, אחראית ולאומית. בכוונתי להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה, שתתבסס על ההסכמה הרחבה ביותר האפשרית בנושאים המרכזיים שיקבעו את עתידנו כאן לדורות. ממשלה זו תוקם על בסיס עקרונות יסוד ברורים: ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי. ישראל תגן על עצמה בכוחות עצמה. ישראל תבטיח את עצמאותה הכלכלית, האנרגטית והחימושית. ומדינה פלסטינית לא תוקם בין הים לירדן. מי שיקבל עקרונות אלה מוזמן להצטרף. איננו באים להחרים, לפסול אישית, להעמיק את הקרע או להמשיך את הפילוג. נהפוך הוא: אנו באים לרפא, לאחד ולהוביל את ישראל מתוך אחריות לאומית ומתוך אהבה עמוקה לעמנו ולארצנו. יש לנו די והותר אויבים מבחוץ. יש עדיין שרידים של הציר האיראני שצריך לטפל בהם, יש אתגרי ביטחון כבדים, ויש גם הזדמנויות היסטוריות לשלום באזור – בלבנון ובמקומות נוספים. כדי להתגבר על האיומים ולנצל את ההזדמנויות, אנו זקוקים קודם כל לשלום בתוכנו. זוהי הבחירה האמיתית בבחירות אלה: ממשלת אחדות לאומית רחבה בראשותי – או ממשלת שמאל צרה שתהיה תלויה במפלגות ערביות. ישראל זקוקה לממשלת אחדות לאומית רחבה. בעזרת השם – זו הממשלה שאקים.
