כוחות צה"ל חיסלו מחבלי חיזבאללה בלבנון שהיוו איום עליהם
כוחות צה"ל חיסלו חמישה מחבלי חיזבאללה בזותר א-שרקיה ואחד נוסף ברכס עלי טאהר, תוך נטרול איומים מיידיים על פעילות צה"ל.
כוחות צה"ל חיסלו חמישה מחבלי חיזבאללה בזותר א-שרקיה ואחד נוסף ברכס עלי טאהר, תוך נטרול איומים מיידיים על פעילות צה"ל.