נפתח בית חולים חדש בעזה בגיבוי איחוד האמירויות
בשבוע שעבר נפתח במרכז הרפואי החדש של איחוד האמירויות בצפון עזה, שהוקם בשיתוף פעולה מלא עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מת"פ).
ירושלים, 28 ביוני 2026 (TPS-IL) – בשבוע שעבר נפתח במרכז רצועת עזה המרכז הרפואי החדש של איחוד האמירויות, שהוקם בשיתוף פעולה מלא עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש). המרכז הרפואי צפוי לספק תמיכה רפואית חיונית לאוכלוסייה האזרחית בעזה, וצפוי לשרת עד 500 מטופלים מדי יום.
זהו המרכז השני שנפתח על ידי איחוד האמירויות בעזה, בתיאום עם מתפ"ש, והוא מצטרף לרשימה ארוכה של עשרות בתי חולים שדה, מרפאות ומרכזים רפואיים הפועלים ברצועת עזה.
מתפ"ש מסר כי הוא מחויב להמשך אספקת סיוע הומניטרי ברצועת עזה, תוך שיתוף פעולה עם הקהילה הבינלאומית להכנסת ציוד רפואי ואספקה, על מנת להבטיח מענה בריאותי הולם בעזה.