כוחות ישראליים חיסלו מחבלי חיזבאללה ששיגרו RPG בדרום לבנון
כוחות ישראליים חיסלו אמש מחבלים של חיזבאללה שהשתמשו במשגרי RPG באזור נבטיה שבדרום לבנון, וסיכלו איומים.
ירושלים, 28 ביוני 2026 (TPS-IL) — צבא ההגנה לישראל דיווח כי כוחות חי"ר אגוז זיהו אתמול (ש') וחיסלו מספר מחבלים של חיזבאללה חמושים ב-RPG, אשר פעלו באזור נבטייה סמוך לאזור הביטחון של צה"ל.
מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר הישראלי, בהכוונת הכוחות הקרקעיים, תקף וחיסל את המחבלים ואת המבנה ממנו פעלו על מנת להסיר את האיום על הכוחות.
בפעילות נוספת באזור, כוחות צה"ל השמידו משגר של ארגון הטרור חיזבאללה שאיים על כוחותינו.
צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל וכוחותיה, וימשיך לפעול להסרת איומים.