לאחר שזוהו באזור הביטחון: צה"ל חיסל מחבלים של חיזבאללה שאיימו על כוחותינו הפועלים באזור ההגנה הקדמי מוקדם יותר היום (חמישי).

החדש ביותר: פורסם לפני 10 שעות

בתקרית נוספת, כוחות מצוות קרב חטיבת הקומנדו שפעלו ברכס עלי טאהר זיהו מחבל חמוש מארגון הטרור חיזבאללה, אשר היווה איום על כוחותינו שפעלו במרחב הביטחוני. מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר תקף, והכוחות בשטח ירו לעבר המחבלים וחיסלו אותם להסרת האיום. כוחות צה"ל פועלים במרחב רכס עלי טאהר ואינם מאפשרים למחבלים מהארגון לצאת מתשתיות תת-קרקעיות או לנוע במרחב הרכס. צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי ישראל ובכוחותיו וימשיך לפעול לנטרול איומים מיידיים.