שלושה ישראלים נפצעו במתקפת כטב"מ של חיזבאללה על ראש הנקרה
שלושה אזרחים ישראלים נפצעו היום (שבת) לאחר שכטב"ם נפץ של חיזבאללה פגע בראש הנקרה. הפצועים פונו לבית החולים לגליל בנהריה. צה"ל גינה את התקרית.
שלושה אזרחים ישראלים נפצעו היום (שבת) לאחר שכטב"ם נפץ של חיזבאללה פגע בראש הנקרה. הפצועים פונו לבית החולים לגליל בנהריה. צה"ל גינה את התקרית.
התרעה על כלי טיס עוין בבצת, ראש הנקרה ושלומי ב-03/03/2026 בשעה 22:34; יש להיכנס למרחב מוגן באופן מיידי.