אסירות בתוכנית שיקום קוצרות מזון לנזקקים
קבוצת נשים – מטופלות וצוות "פעמו"ת" (פעימות) של הרשות לשיקום האסיר בישראל, שיקום האסירות...
ירושלים, 24 ביוני 2026 (TPS-IL) – קבוצת נשים – אסירות וצוות "פעמויות" של הרשות לשיקום האסיר בישראל, יחידת השיקום לנשים, יצאה השבוע ליום התנדבות מיוחד כחלק מעבודה עם עמותת "לקט ישראל", הפועלת להצלת עודפי מזון איכותיים והעברתם לנזקקים. הקבוצה קצרה ירקות בחווה חקלאית.
"תוך התמודדות עם תנאי חום מאתגרים ועבודה חקלאית פיזית, כל הקבוצה חוותה נתינה לאחרים ותחושת סיפוק ומשמעות", נמסר מהרשות לשיקום האסיר.
"פעילויות מסוג זה תורמות ליצירת אורח חיים מועיל כחלק מתהליך שיקום אישי וקבוצתי", הוסיפו.