עדכון חם

ממשלה מאריכה הטבות תחבורה ציבורית חינם לקהילות שנפגעו ממלחמות

<p>ממשלת ישראל מאריכה את הטבות התחבורה הציבורית בחינם לקהילות שנפגעו ממלחמות עד סוף השנה. מפונים, משפחות חטופים ושבים</p>

גיל טננבאום חדשות מתפרצות

ירושלים, 27 באוקטובר 2025 (TPS-IL) — הממשלה אישרה ביום ראשון את בקשת שרת התחבורה ובטיחות בדרכים, מירי רגב, להאריך את ההטבה של נסיעה חינם בתחבורה ציבורית עד סוף השנה למפונים מהקהילות שנפגעו במבצע "אריה מתעורר", למשפחות החטופים המוחזקים בעזה, הנעדרים והשבים לישראל.

ההטבה, שאמורה הייתה להסתיים בסוף אוקטובר והוארכה עד סוף השנה, תחול גם על תושבי הקהילות בארי, חולית, כיסופים, כפר עזה וניר עוז, כל עוד לא הושלמה עבודת חיונית להחזרת התושבים לקהילה בקהילות אלו, כך לפי הודעת מינהלת תקומה.

ההטבה מהווה המשך ישיר לצעדים שננקטו על ידי המשרד בתקופה הראשונה שלאחר המלחמה, אז הוענקו למפונים כרטיסי "רב-קו" חדשים (כרטיסי נסיעה נטענים מרובי נסיעות), יחד עם שירותי רישוי חיוניים נוספים, במלונות אליהם פונו, במטרה להבטיח חופש תנועה, המשכיות תחבורתית וסיוע אמיתי לאלו שאיבדו את בתיהם. זאת, על בסיס הניסיון שנצבר בסיוע למפוני מלחמת "הרנסנס", שכלל הטבות רבות, לרבות טיסות חינם לאילת, עמדות שירות במלונות ועוד.

author avatar
גיל טננבאום