צה"ל מדווח על אפשרות שמחבלים שאותרנו ב"כיס טרור" חוסלו כבר
<p>צה"ל מדווח על אפשרות שמחבלים שאיתרנו ב"כיס טרור" חוסלו כבר ברפיח, עזה. צה"ל מבצע חיפושים.</p>
ירושלים, 12 בנובמבר 2025 (TPS-IL) — במה שתואר על ידי צה"ל (צבא הגנה לישראל) כ"אירוע חריג" שהתרחש לפני זמן קצר (ערב רביעי) בשכונת ג'נינה ברפיח, עזה. זוהי השכונה בה ממוקם "כיס הטרור" של 150 מחבלים המבוצרים מתחת לאדמה – אלו שהאמריקנים מפעילים לחץ על ישראל לאפשר את פינויים לאזור עזה שבשליטת חמאס.
צה"ל מסר כי ייתכן שמחבלים אלו חוסלו כבר על ידי ירי מכוחותיו, וכי הוא בודק האם מחבלים כלשהם עדיין פעילים וממשיך לבצע סריקות.
עם זאת, נצפו מספר מחבלים יוצאים מפתח מנהרה תת-קרקעית בסמוך לכוחות ישראליים, וההערכה בצה"ל היא שמדובר במחבלים השייכים לאותו "כיס טרור", וייתכן שניסו לצאת מהתת-קרקע בעקבות פעילות כוחות צה"ל באזור, וההבנה שהם נסגרים עליהם.