עדכון חם

צה"ל פושט על בסיסי טרור של חמאס בג'באליה

<p>צה"ל משמיד בסיסי טרור של חמאס בג'באליה, צפון רצועת עזה. צה"ל מעמיק את הפגיעה ביכולות חמאס, מחסל מחבלים ומחזק</p>

גיל טננבאום חדשות מתפרצות

ירושלים, 24 באוגוסט 2025 (TPS-IL) — בימים האחרונים, כוחות מחטיבת השריון 401 של צה"ל (צבא הגנה לישראל) שבו להילחם באזור ג'בליה שבצפון רצועת עזה. הכוחות פועלים להעמקת הפגיעה ביכולות הצבאיות של ארגון הטרור חמאס, תוך השמדת תשתיות טרור עיליות ותת-קרקעיות, חיסול מחבלים וחיזוק השליטה המבצעית באזור.

"פעילות הכוחות מאפשרת את הרחבת הלחימה לאזורים נוספים ומונעת ממחבלי חמאס לפעול שוב באזורים אלו", נמסר מצה"ל.

עד כה, הכוחות איתרו נתיב תת-קרקעי, חיסלו מחבלים והשמידו מבנה צבאי ששימש את מחבלי חמאס לתכנון והוצאה לפועל של מזימות טרור נגד כוחות צה"ל.

author avatar
גיל טננבאום