אם ואזרח ישראלי שבו לביתם לאחר שנכנסו לבית לחם
<p>אם ואזרחית ישראלית הוחזרו בשלום מבית לחם לאחר שנכנסו בכוונה לשטח שבשליטת הרשות הפלסטינית. גורמי ביטחון תיאמו את החילוץ עם הפלסטינים.</p>
ירושלים, 24 בדצמבר 2025 (TPS-IL) — גורמי ביטחון ישראלים חילצו הלילה אישה ישראלית ובתה הצעירה מבית לחם, הנמצאת תחת שליטת הרשות הפלסטינית, כך מסר משרד הביטחון בבוקר יום רביעי.
מינהל האזרחי, יחידה של מתאם הפעולות בשטחים (מתפ"ש) במשרד, מסר כי התקבל דיווח על אישה יהודייה וילדה המשוטטות בעיר. גורמים תיאמו עם כוחות הביטחון של הרשות הפלסטינית לאיתור השתיים והעברתן בבטחה לכוחות צבא ההגנה לישראל.
לפי המינהל האזרחי, האישה נכנסה במכוון לבית לחם ותיחקר על ידי המשטרה. בשל סיכוני ביטחון, החוק הישראלי אוסר על אזרחים להיכנס לאזורים הנמצאים תחת שליטת הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון.