העברת פעילות של שני בתי חולים פסיכיאטריים למתקנים אחרים צפויה לשפר את איכות הטיפול
משרד הבריאות, משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל הסכימו להעביר בתי חולים פסיכיאטריים למרכזים רפואיים כלליים, בהשקעה של 660 מיליון דולר.
משרד הבריאות, משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל הסכימו להעביר בתי חולים פסיכיאטריים למרכזים רפואיים כלליים, בהשקעה של 660 מיליון דולר.