למעלה מ-50 חבילות של אספקה רפואית דו-שימושית נכנסו לעזה בשבוע האחרון
כ-50 מזרנים של אספקה רפואית דו-שימושית, שנתרמו על ידי הצלב האדום וארגון הבריאות העולמי, נכנסו השבוע לרצועת עזה עבור שירותי בריאות אזרחיים, כך מדווח מתאם פעולות הממשלה בשטחים.
כ-50 מזרנים של אספקה רפואית דו-שימושית, שנתרמו על ידי הצלב האדום וארגון הבריאות העולמי, נכנסו השבוע לרצועת עזה עבור שירותי בריאות אזרחיים, כך מדווח מתאם פעולות הממשלה בשטחים.