18,000 טונות של ציוד רפואי נכנסו לעזה מאז תחילת הפסקת האש

החדש ביותר: פורסם לפני 8 שעות

ירושלים, 23 ביוני 2026 (TPS-IL) -- סוכנות התיאום הישראלית לתיאום פעולות הממשלה בשטחים (מת"ע: יהודה ושומרון וכלפי רצועת עזה) דיווחה כי מדי שבוע נכנסים לרצועת עזה משאיות של סיוע רפואי, על מנת להבטיח את המענה הרפואי הראוי לאוכלוסייה האזרחית בעזה. מאז תחילת הפסקת האש, נכנסו לעזה כ-18,000 טונות של ציוד רפואי, שתואמו על פי בקשות של האו"ם וארגונים בינלאומיים, והגיעו לעשרות בתי חולים, מרפאות ומרכזים ומתקנים רפואיים הפועלים על ידי הקהילה הבינלאומית.

בין הציוד הרפואי שנכנס נכללו מכשירי אולטרסאונד, מכשירי בדיקת דם, ערכות עזרה ראשונה, ציוד מעבדה רפואי, מיטות בית חולים ומכשירי רנטגן.