ירושלים, 22 ביוני 2026 (TPS-IL) -- מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (במיל') אמיר ברעם, הוביל משלחת ביטחונית רשמית להודו לשיחות שמטרתן להרחיב את שיתוף הפעולה הביטחוני והתעשייתי הדו-צדדי. במהלך הביקור, נפגש ברעם עם שר ההגנה ההודי, מזכיר ההגנה, הרמטכ"ל ההודי ובכירים נוספים.
הדיונים הם חלק ממאמץ רחב יותר של ישראל לחזק שותפויות אסטרטגיות, להרחיב יצוא ביטחוני ולתמוך בתעשייה הביטחונית הישראלית. ברעם אמר כי הביקור משקף את הברית הגוברת בין ישראל להודו.







